Ve třídě je zapsaných 24 dětí ve věku 3-5 roky, 8dívek a 16 chlapců. Většina těchto dětí navštěvuje MŠ již druhým rokem. Adaptovat v novém prostředí se bude 7dětí.
V jednotlivých tématech se děti seznamují s prostředím, ve kterém žijí, s živou i neživou přírodou, ročními dobami, pohádkami, dětskými básničkami, písničkami, cvičí s různými pomůckami a pracují s velikou škálou pedagogických pomůcek, např.: Interaktivní tabule, Klokanův kufr, Klokanovy kapsy, programy v PC zaměřené na rozvoj ICT. Naším cílem je rozvoj celé osobnosti dítěte a vytváření kladného vztahu k okolí a přírodě nejen při pobytu venku. Především se pak snažíme vytvořit ve třídě přátelské prostředí a atmosféru, ve které má každé dítě své uplatnění a místo. Děti respektují domluvená pravidla a režim třídy. Upevňujeme sebeobsluhu a hygienické návyky. Děti se učí být navzájem k sobě ohleduplní, respektovat jeden druhého, pracovat ve skupinách, spolupracovat a komunikovat spolu. Pracujeme s konkretizovaným výstupy, které upřesňují požadavky na jednotlivé očekávané výstupy v podobě činností a příležitostí tak, aby bylo zcela jasné, co by mělo dítě zpravidla na konci předškolního vzdělávání dokázat. Provádíme logopedickou prevenci a pravidelně se seznamujeme a postupně prohlubujeme znalosti anglického jazyka. Dbáme na dodržování důležitého trojúhelníku pro správný rozvoj dítěte a pohodový pobyt v MŠ, tj. upřímná a otevřená komunikace a vzájemné naslouchání mezi dítětem, pedagogem a rodiči.